Coppa orientale 2021 Cumpressione femminile di cuncepimentu femminile per u gruppu finale 30 opere

Attualità Jiangsu (currispundente Wangying, ghjurnalista in capu in u distrettu di Wujiang, wushengxuan), nantu à a tappa T di a stella chì splende a settimana di a moda, a cuppa orientale 2021 a cumpetizione di cuncepimentu di vestiti femminili in China hà messu in ballu una onda di climax in finale. I 30 gruppi di travaglii chì sò finalizati per a finale sò vistosi nantu à u palcuscenicu per mezu di spettaculu di super modellu. A tappa immersiva integra a tecnulugia di proiezione digitale, è porta à u publicu una festa visiva immersiva cù a collisione di un design multi-culturale è splendidu, chì dà à u publicu un temperamentu più elegante in Jiangnan.

A cumpetizione di cuncepimentu di vestiti femminili cinesi hè tenuta in cumunu da u Guvernu pupulare di a cità di Shengze è da l'associazione di stilisti cinesi. Hà u scopu di cultivà a nova forza di u cuncepimentu creativu in l'industria di a moda, di guidà è di cultivà i cuncettori di a nova generazione per unisce creatività di moda, eredità culturale è applicazione di u mercatu, sfida u limitu creativu è permette a moda è a creatività di u cuncepimentu di tessuti tessili Shengze. In i dui anni dopu à a lanciazione di a cumpetizione, ùn solu hè stata lanciata una grande putenza di cuncepimentu nova è acuta per l'industria di cuncepimentu di moda, ma hà ancu assistitu è ​​prumuvutu u miglioramentu di u livellu di cuncepimentu di l'industria di u vestitu cinese, in particulare l'industria di u vestitu femminile.
news1

A cumpetizione hà iniziatu in uttrovi di l'annu scorsu, è un totale di 92 scole di cuncepimentu di moda è 1200 nuove stiliste di moda femminili anu rispostu è participatu à u cuncorsu. À a scena finale, i cuncettori chì anu sceltu unu in mille chilometri anu trasfurmatu e so idee in realità. In a tappa finale, i ghjovani cuncettori ùn mostranu micca solu cumpetenze prufessiunali, ma si concentranu ancu nantu à e prublemi sociali è l'ambiente di vita. Sò in risonanza cù u tema di i tempi, è piglianu u tessutu Shengze cum'è u traspurtadore per fà un sonu per u sviluppu durevule di l'industria di a moda.

Frà i 30 gruppi di travagli, ci sò una colisione di culore di moda audace è fresca, cuncepimentu praticu di u passatempu, tagliu creativu è struttura. L'opere ponu trasmette u cuncettu sustenibile di l'unità di a natura è di l'omu, esplorà a tendenza di u disegnu asessuale, o chjamà e donne à abbandunà e catene per esplorà l'ignotu. Lascià l'invitati nantu à a scena apprezzà appienu a vigorosa vitalità artistica di i disegnatori novi è acuti. A participante n ° 28 tangwenting hà vintu a medaglia d'oru in a cumpetizione cù u so travagliu "invernamentu".

Shengze hè a capitale tessile naziunale è ancu glubale, cù più di 2500 imprese tessili è più di 7000 imprese cummerciale. Queste imprese di tessuti prestanu sempre attenzione à a tendenza di a moda è lancianu rapidamente tessuti è materie prime chì si adattanu à a moda secondu a tendenza globale. Oghje ghjornu, in u circulu internaziunale è naziunale di moda, u tissutu di Shengze hè chjamatu "Ballu à Manica Lunga".

A ricca varietà di tessuti porta parechje sorprese à i cuncettori. A cumpetizione hà stabilitu una interazione positiva trà i prudutti creativi è u mercatu, chì prumove micca solu l'industrializazione di tessuti creativi, prumove u miglioramentu generale di u livellu creativu di gruppi industriali, realizeghja l'innovazione scientifica è tecnologica è l'innovazione di marca, ma ancu inghjettanu continuamente freschi l'energia di a moda in u sviluppu di l'industria di a moda Shengze, è arricchisce a connotazione di a creazione di valore di moda Shengze, Hè diventatu un sustegnu impurtante è un booster per l'innuvazione è u sviluppu di l'industria di a moda Shengze.

"A cumpetizione mette fermamente l'innovazione creativa à u centru, è u tessutu di alta qualità Shengze stimula ancu u designer per innuvà infinitu". I dirigenti pertinenti di a cità di Shengze anu dettu chì in u futuru, a cumpetizione di cuncepimentu di vestiti per e donne di China continuerà à scavà in u core di l'innovazione di a competizione, allargà u novu modu di selezzione di cumpetizione, rinfurzà a cultura di eccellenti cuncettori, prumove u sviluppu vigoru di l'innovazione Shengze è industria di cuncepimentu è fà chì u cuncepimentu cinese si sposti in u mondu.


Tempu di posta: 23-Jun-2021