Tendenza internaziunale di culore di moda in auturnu è inguernu di u 2022

In u vaghjimu è l'invernu di u 2022/23, a cunferenza di stampa internaziunale di a tendenza di u culore di a moda è u foru di u culore di a moda si sò tenute in Zhili Town, Distrettu di Wuxing, Cità di Huzhou, Pruvincia di Zhejiang, per creà una finestra di culori di moda in u Delta di u fiume Yangtze è fà una voce di i culori di moda chinesa.

Hè dichjaratu chì a cunferenza hè stata cundutta in forma di trasmissione in diretta in linea. Quasi 200 cuncettori di vestiti per zitelli in Zhili anu vistu u video in diretta di e tendenze internaziunali di i culori di moda in autunnu è inguernu di u 2022/23 in ligna, è anu scambiatu cù esperti internaziunali di moda in linea.

Oghje ghjornu, di pettu à u novu ambiente ecunomicu, à a rinnuvamentu di u cunsumu, à a riforma di u retail è à parechji altri fattori, u stilu di vita di i gruppi di moda hè cambiatu, è un novu paradigma di sviluppu di l'industria di a moda si stalla tranquillamente in u mondu.

À a riunione, Yang Dongqi, espertu internaziunale di ricerca di culore di moda di a Cina è cunsultante senior di Zhejiang Fashion Color Association, hà publicatu a tendenza internaziunale di u culore di moda in autunnu è invernu 2022/23.

Sicondu l'analisi di tendenza di liberazione, a tendenza di u culore di u vaghjimu è l'invernu in u 2022/23 paragunatu à quella di u quartu precedente, u culore grisgiu è scuru hè diminuitu significativamente, è u culore neutru hè diminuitu; I culori brillanti è i culori brillanti anu aumentatu, u rosu chjaru era attraente, è u rossu rossu, aranciu, giallu è verde anu aumentatu ancu.

U cofundatore di l'alleanza di i culori di a moda asiatica, capimachja di a tendenza di i culori asiatichi, è presidente di i culori di a cumpagnia di culori di u Gruppu DIC in Giappone hà ancu publicatu trè culori di tema asiatichi, tendenze materiali è interpretazione di u culore di e marche di i zitelli.

Daqian pittoresca hà dettu chì in a situazione epidemica, a mentalità di i cunsumatori hà cambiatu assai. L'annu scorsu, per via di a vita in casa è di u travagliu à distanza, c'eranu alcuni bisogni di culore eleganti, cunfortevuli è caldi, ma quist'annu è l'annu prossimu purtaranu qualchi culori forti è dinamichi.

news

"À u listessu tempu, u neru cù trama è trama esiste sempre, è a cullucazione di diversi culori hè diventata un mainstream. Inoltre, sottu a situazione epidemica, e persone anu un forte sentimentu per u sport è l'intrattenimentu, è u desideriu soppressu stimulerà a so dumanda per i culori brillanti. "A teoria di u disegnu davanti à a Grande Muraglia.

A so idea coincide cù Shi Youpeng, vicepresidente è secretariu generale di l'associazione di culore di moda di Zhejiang è fundatore di l'alleanza di culore di moda asiatica.

Shi Youpeng hà dettu chì in a tendenza internaziunale di u culore di a moda, i culori brillanti saranu un gruppu di culori assai impurtante, è a corrispondenza di culore trà culori brillanti è grisgiu, culori brillanti è culori scuri è dolci serà ancu una caratteristica di tendenza assai significativa.

"A liberazione trimestrale di i culori pupulari internaziunali è l'interpretazione di i metudi di applicazione furnisceranu informazioni d'avanguardia è a più bella ispirazione per l'innovazione di u culore di l'industria di u vestitu di a Cina, accurtà u difettu in l'applicazione di i culori cù l'Europa, l'America, u Giappone, a Corea di Sud è altri paesi sviluppati à a moda, per rinfurzà a China da una putenza di fabricazione à una putenza d'innovazione di u culore di a moda in a nova era. " Shi Youpeng hà dettu

news (2)

Tempu di posta: 23-Jun-2021